آموزش | پیشرفت | پولدار شدن

آموزش کسب مهارت در موفقیت برای پیشرفت و پولدار شدن ( موفقیت مالی | روانشناسی ثروت | کسب و کار آنلاین )

معرفی 45 نوع بازاریابی


معرفی 45 نوع بازاریابی

اگر بخواهیم معنی لغوی بازاریابی را بررسی کنیم، باید بگوییم بازاریابی شامل هرگونه اقدامی است که به منظور تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات صورت می گیرد. اگر شما یک بازاریاب هستید به احتمال زیاد حتی اگر هم هر روز این کار را انجام دهید باز هم نمی توانید تعریف دقیقی از مفهوم مارکتینگ ارائه دهید. چرا که اصطلاح بازاریابی در عین ساده بودن کاملا متغیر بوده و هر کسی آن را با توجه به شرایط و استراتژی های خود تعبیر می کند.

تعریف بازاریابی
به طور کلی بازاریابی فرآیند جذب توجه افراد به سمت محصولات یا خدمات یک نام تجاری است. برای اینکار شما نیاز دارید بازار، مخاطبین هدف و نیازها و مشکلات آنها را شناسایی کرده و سعی کنید به آنها خدمت رسانی کنید. بازاریابی تمامی بخش های یک کسب و کار از توسعه محصول گرفته تا روش های مختلف توزیع، فروش و تبلیغات را دربر می گیرد. در سال 1950 میلادی که استفاده از رسانه های چاپی روی کار آمد، استفاده از بازاریابی مدرن برای جلب توجه مخاطبین به سمت یک محصول خاص آغاز شد. بعد از آن و با روی کار آمدن اینترنت سبک بازاریابی نیز تغییر کرد و افراد از استراتژی های جدید دیگری نیز برای بازاریابی استفاده کردند. اکنون شما می توانید انواع مختلف بازاریابی را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود از یک یا چند مورد به صورت همزمان استفاده کنید. در ادامه به معرفی انواع مختلف روش های بازاریابی خواهیم پرداخت.

انواع بازاریابی
به طور کلی انواع مختلف استراتژی بازاریابی در دسترس است. انتخاب استراتژی بازاریابی شامل تحلیل نیازهای شغلی، مخاطبین هدف و مشخصات محصولات شما می شود.

بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری (Account-based Marketing)
بازاریابی مبتنی بر حساب یک استراتژی بازاریابی کاملا متمرکز است که در آن تیم ها با یک فرد خاص یا یک مشتری مانند یک بازار خاص رفتار می کند. در واقع تیم های بازاریابی محتوا، رویدادها و کمپین های خود را به جای اینکه به کل بازار اختصاص دهند، به افرادی خاص اختصاص می دهند.

بازاریابی اکتسابی (Acquisition Marketing)
در بازاریابی اکتسابی بازدیدکنندگان جدید جذب شده و از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو، محصولات رایگان، مراکز آموزشی، تبلیغات پولی، کپی رایت، بهینه سازی نرخ تبدیل و کمپین های هدایت مشتری و … به سمت وب سایت شما فرستاده می شوند.

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing)
زمانی که وب سایت هایی با دریافت کمیسیون در ازای هر مشتری که توسط آنها و تبلیغاتی که کردند به یک وب سایت هدف فرستاده می شوند، در واقع از افیلیت مارکتینگ استفاده شده است. معمولا برای تبلیغاتی که به فروش منجر می شوند، کمیسیون پرداخت می شود.

برند مارکتینگ (Brand Marketing)
طی برند مارکتینگ شما یک درک کلی درباره برند خود را به مخاطبین می دهید. در واقع با داستان گویی، خلاقیت، طنز و … نوعی ارتباط عاطفی با مخاطبین مورد نظر خود برقرار می کنید.

بازاریابی همهمه ای (Buzz Marketing)
بازاریابی همهمه ای نوعی از بازاریابی ویروسی است که در آن از محتوای خلاقانه، رویدادهای تعاملی و افراد تاثیرگذار در جامعه برای بازاریابی به صورت کلامی استفاده می شود.

بازاریابی دانشگاهی (Campus Marketing)
در این نوع از مارکتینگ از دانشجویان برای تبلیغ نام تجاری در محیط دانشگاه استفاده می شود. معمولا با راه اندازی غرفه هایی در اطراف دانشگاه یا دادن هدایایی کوچک به دانشجویان آنها را به سمت خدمات و محصولات یک شرکت می آورند.

بازاریابی حمایتی (Cause Marketing)
بازاریابی حمایتی نوعی مسئولیت اجتماعی است که با هدف ارتقا جامعه و به طور همزمان بهبود میزان آگاهی افراد درباره یک برند خاص از طریق تبلیغات و پشتیبانی از یک برنامه خیرخواهانه صورت می گیرد.

بازاریابی محتوا (Content Marketing)
منظور از بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و ارائه محتوای مناسب برای مخاطبین هدف است. متداول ترین بخش هایی که در مارکتینگ محتوایی از آن استفاده می شود، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، وبینار، کتاب الکترونیک و … است.

بازاریابی مفهومی (Contextual Marketing)
بازاریابی مفهومی با استفاده از تبلیغات مختلف در وب سایت ها و رسانه های اجتماعی بر پایه رفتار جستجو مخاطبین خود در فضای آنلاین، آنها را هدف قرار می دهد.

بازاریابی محاوره ای (Conversational Marketing)
برای استفاده از این روش بازاریابی شما باید این امکان را داشته باشید که به صورت تک به تک با مخاطبین خود ملاقات و مذاکره داشته باشید. این ملاقات می تواند به صورت حضوری یا از طریق تماس یا چت آنلاین صورت بگیرد.

بازاریابی بحث برانگیز (Controversial Marketing)
بازاریابی بحث برانگیز به هیچ عنوان به معنای قطبی کردن مخاطب هدف نیست. در این تکنیک شما توجه مخاطبین خود را جلب می کنید تا عقیده خود را بیان کنند. معمولا کاربران ترغیب می شوند تا نظر خود را درباره یکسری موارد مربوط به یک نام تجاری بیان کنند. در سال های اخیر هر گونه موضع گیری درباره یکری موضوعات خاص و حساس اجتماعی را می توان نمونه از بازاریابی بحث برانگیز دانست.

بازاریابی مشتری (Customer Marketing)
در این سبک از مارکتینگ شرکت ها تلاش می کنند تا مشتریان فعلی خود را حفط کنند. برای اینکار باید رضایت آنها را درباره کیفیت خدمت یا محصول خود و همچننین خدمات پس از فروش آن حفظ کرد. بدین ترتیب می توانید آنها را به عنوان یک مدافع نام تجاریتان در کنار خود داشته باشید.

بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)
دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل تمامی اقداماتی است که با استفاده از دستگاه های الکترونیک و اینترنت شکل می گیرند. کسب و کارها برای داشتن ارتباط با مشتریان فعلی خود و مشتریان بالقوه از کانال های دیجیتالی مثل موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت ها استفاده می کنند.

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
در ایمیل مارکتینگ با ارسال پیام های تبلیغاتی یا سرگرم کننده و خبرنامه ها برای افرادی که خخودشان عضو خبرنامه کسب و کار شما شده اند، آنها را به سمت خود می کشانید. شما می توانید از بازاریابی ایمیلی برای بردن مستقیم کاربران به صفحه خرید استفاده کنید.

بازاریابی رویداد (Event Marketing)
در این سبک از مارکتینگ شما با برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای یک رویداد اقدام به تبلبغ برند، خدمات یا محصولات خود خواهید کرد. رویدادها می تواند به صورت حضوری یا آنلاین برگزار شوند. شرکت ها نیز با داشتن غرفه در چنین رویدادهایی اقدام به جلب مشتری می کنند.

بازاریابی تجربی (Experiential Marketing)
در این سبک از مارکتینگ در واقع از رویدادهای حضوری، تجربیات و تعاملات استفاده می شو تا یک رابطه عاطفی پایدار میان یک نام تجاری و مخاطبین هدف آن ایجاد شود.

بازاریابی رشته ای (Field Marketing)
در بازاریابی رشته ای از مورد مطالعاتی، بررسی اجمالی محصولات، مقایه رقبا و موارد این چنینی دیگر برای کمک مشتریان در مسیر خرید محصول استفاده می شود.

بازاریابی جهانی (Global Marketing)
در این نمونه از مارکتینگ روی مشتریان بالقوه حاضر در سایر کشورها تمرکز می شود. به طور معمول استراتژی بازاریابی جهانی نیاز دارد که کسب و کارهایی که به دنبال آن هستند، تحقیقات وسیعی را در سطح جهانی داشته و کشورهایی که ممکن است بتوانند در آنجا عملکرد موفقیت آمیزی را داشته باشند را شناسایی نمایند.

بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)
بازاریابی چریکی در واقع مجموعه ای از فعالیت های هوشمندانه و بارزی است که در محیط هایی که بیشترین مخاطبین هدف را در خود جای داده اند، صورت می گیرد. بدین ترتیب می توان با کمترین هزینه به بیشترین تعداد مخاطبین هدف دست پیدا کرده و آنها را نسب به نام تجاری خود آگاه نمود.

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
در این سبک از بازاریابی تجربیات ارزشمندی را برای مخاطبین خود ایجاد می کنید که با جذب مشتریان به سمت وب سایت خود از طریق ارائه محتوای مناسب و مرتبط، تاثیر مثبتی روی افراد و کسب و کار شما خواهد داشت. بعد از آمدن آنها به وب سایت خود، با استفاده از ابزارهای ارتباطی مثل ایمیل، چت و … آنها را درگیر می کنید. در نهایت نیز با فعالیت به عنوان یک مشاور یا متخصص دلسوز، رضایت آنها را جلب می کنید. برخلاف بازاریابی outbound در این سبک از بازاریابی شما نیازی ندارید که برای جلب توجه مشتریان خود بجنگید. با ارائه محتوای مناسب برای رفع مشکلات آنها و پاسخگویی به نیازهایشان می توانید توجه آنها را داشته باشید. همچنین اعتبار و اعتماد آنها را نیز خواهید داشت.

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
در اینفلوئنسر مارکتینگ شما تلاش می کنید تا دنبال کنندگان یک فرد خاص در رسانه های اجتماعی را درگیر کنید. اینفلوئنسرها معمولا کسانی هستند که در زمینه ای خاص متخصص بوده و شناخته می باشند. به همین دلیل آنها تاثیر زیادی روی مخاطبین خود داشته و شما می توانید با پرداخت مبلغی از همکاری آنها در زمینه بازاریابی استفاده کنید.

بازاریابی آموزنده (Informative Marketing)
در بازاریابی آموزنده بیشتر روی واقعیت های تمرکز می شود و به احساسات توجه کمتری خواهید داشت. در این تکنیک مارکتینگ شما تمرکز خود را روی معرفی ویژگی ها و مزایای محصولات یا خدمات خود قرار می دهید و به مشتریان نشان می دهید که چه مشکلاتی از آنها را می توانید حل نمایید. حتی می توانید برای تاثیرگذارتر بودن خدمات یا محصولات خود را با رقیبان مقایسه نمایید.

بازاریابی تعاملی (Interactive Marketing)
بازاریابی تعاملی نوعی از استراتژی های مارکتینگ نوآورانه است که مخاطبین شما می توانند توسط تصاویر یا فیلم های قرار گرفته درون محتوا با شما ارتباط برقرار کنند. این سبک از مارکتینگ باعث می شود که شما از خلاقیت خود استفاده کرده و داستان های جذاب تری را در محتوای تصویری و ویدیویی خود ارائه دهید.

بازاریابی چندفرهنگی (Multicultural Marketing)
اگر شما سعی کنید با طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی خود قومیت ها و فرهنگ های مختلف را به عنوان مخاطبین اصلی خود هدف قرار دهید، در واقع از بازاریابی چندفرهنگی استفاده کرده اید. این امر نه تنها به شما کمک می کند تا با گروه های اقلیت نیز ارتباط برقرار کنید بلکه به مخاطبین خود نشان می دهید که تمامی قومیت ها و فرهنگ ها را به رسمیت می شناسید.

بازاریابی بومی (Native Marketing)
بازاریابی بومی یعنی برندها به ناشران معتبر هزینه ای را پرداخت کنند تا در فرآیند تهیه یک مقاله یا ویدیوی خلاقانه که تحت حمایت قرار گرفته است و یکی از موضوعات اصلی ناشر مورد نظر را پوشش می دهد، با آنها همکاری کنند. به طوری که انگار یک مطلب معمولی را در وب سایت خود دارند. همچنین آنها هزینه ای را پرداخت می کنند تا محتوایی برای حمایت از آنها را از طریق رسانه های اجتماعی و وب سایت خود در اختیار مخاطبی قرار دهند.

بازاریابی عصبی (Neuromarketing)
این سبک از بازاریابی ترکیبی از علم اعصاب شناسی و بازاریابی است که به برندها در زمینه ارزیابی نقش عاطفی فعالیت های بازاریابی فعلی و آینده خود کمک می کند. برای انجام این کار شرکت هایی ایجاد شده اند که با ایجاد فناوری های جدید سعی در بررسی پاسخ های شیمیایی و فیزیولوژیکی افراد دارند. پاسخ هایی که نشان دهنده درگیری عاطفی افراد در هنگام مواجه با محتوای بازاریابی هستند.

بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing)
بازاریابی برونگرا یک روش سنتی برای مارکتینگ است که شامل مواردی مثل تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی، تماس تلفنی و … است.

بازاریابی مشارکتی (Partner Marketing)
در این سبک از مارکتینگ شما شرکای جدیدی را پیدا می کنید که محصولات یا خدمات شما را به مجموعه دیگری از مشتریان به فروش می رسانند.

بازاریابی شخصی (Personalized Marketing)
اگر از تکنولوژی و تجزیه و تحلیل داده ها برای توزیع پیام های مربوط به بازاریابی خود در میان مشتریان هدف خود استفاده کنید، در واقع از بازاریابی شخصی استفاده کرده اید. چرا که شما تنها به دنبال شناسایی و جذب اشخاص خاصی هستید که می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند.

بازاریابی اقناعی (Persuasive Marketing)
در بازاریابی اقناعی تمرکز روی احساسات بوده و چندان به واقعیت های اشاره نمی شود. هدف از این کار این است که مخاطب بتواند چیزی را احساس کند و آن احساس را به یک نام تجاری مرتبط سازد.

بازاریابی محصول (Product Marketing)
در بازاریابی محصول شما محصول خود را به بازار آورده و به دنبال مشتری برای آن خواهید بود. این سبک از مارکتینگ شامل موقعیت یابی محصول، رونمایی از آن و معرفی مزایا و ویژگی های آن به مشتریان است.

بازاریابی مجاورتی (Proximity Marketing)
در این سبک از بازاریابی نام های تجاری از Beacons که در واقع دستگاه های بلوتوثی هستند که پیغام هایی را به گوشی های هوشمند افراد به دلیل نزدیکی آنها به یکی از فروشگاه های خود ارسال می کنند. این پیغام مربوط به تخفیفاتی است که ممکن است او را متقاعد کند که یک سر به فروشگاه شما بیاید.

بازاریابی رابطه ای (Relationship Marketing)
در این سبک از مارکتینگ روی داشتن روابط عمیق تر و بهتر با مشتریان به منظور کسب وفاداری بیشتر و طولانی مدت تر نسیت به یک نام تجاری تمرکز می شود. در نظر داشته باشید که در بازاریابی رابطه ای روی پیروزی ها یا معاملات کوتاه مدت تمرکز نمی شود و هدف ایجاد یک رابطه طولانی مدت با مشتریان است.

بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing)
بازاریابی از طریق سئو یا بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو یا استفاده از تبلیغات پولی برای نمایش در صفحات اول نتایج جستجو در واقع بازاریابی موتورهای جستو یا همان SEM دانسته می شود. بدین ترتیب زمانی که کاربر کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می کند، وب سایت شما به عنوان نتایج برتر به او نمایش داده می شود.

بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing)
ایجاد محتوا برای تبلیغ نام تجاری و محصولات یا خدمات در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف مثل لینکدین، فیسبوک، توییر، اینستاگرام و … بازاریابی رسانه های اجتماعی به شمار می رود. محتوای منحصر به فرد ایجاد شده باید متناسب با پلتفرم مورد نظر طراحی شده و به اشتراک گذاشته شود تا به شما در زمینه رسیدن به مشتریان هدف کمک کنند.

بازاریابی مخفی یا پنهان (Stealth Marketing)
زمانی که یک برند بازیگران یا افراد مشهور را استخدام می کند یا از اسم های مستعار برای تبلیغ محصول خود استفاده می کند بدون اینکه مخاطبین متوجه شوند که به سمت چه بازاری کشیده می شوند، بازاریابی مخفی یا پنهان صورت گرفته است. برخی از مثال های این نوع از مارکتینگ استخدام بازیگران، تهیه برنامه های تبلیغاتی، ایجاد فیلم های ویروسی یا قرار دادن تبلیغات محصول در فیلم ها است.

بازاریابی ایجاد شده توسط کاربر (User-generated Marketing)
زمانی که یک کسب و کار از عموم درخواست می کند تا ایده ها، اطلاعات و نظرات خود را در رسانه های اجتماعی عنوان کرده یا در زمینه راه اندازی بازاریابی بهتر به آنها کمک کنند، در واقع از بازاریابی ایجاد شده توسط کاربر استفاده کرده اند.

بازاریابی ویدیویی (Video Marketing)
در ویدیو مارکتینگ شما باید از وب سایت خود، یوتیوب و رسانه های اجتماعی به منظور ایجاد و بارگذاری ویدیوهای برند خود استفاده کنید. این کار باعث افزایش آگاهی مشتریان شما و ایجاد ارتباط می شود.

بازاریابی صوتی (Voice Marketing)
بازاریابی صوتی در واقع بلندگوهای هوشمندی مثل Amazon Alexa یا Google Home است که از آن برای آموزش دادن به افراد و پاسخگویی به موضوعات مورد نظر آنها استفاده می شود.

بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth Marketing)
زمانی که یکی از مشتریان نام تجاری خاصی را پیشنهاد می دهند، از بازاریابی دهان به دهان استفاده شده است. این سبک از مارکتینگ در واقع قابل اعتمادترین شکل بازاریابی در نگاه مخاطبین است. برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق باشید باید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. در واقع شاید بهتر است بگوییم شما باید نیازهای مشتریان خود را قبل از نیازهای خود رفع کنید. تنها در این حالت است که آنها به شما اعتماد کرده و به یکی از طرفداران اصلی و وفادار شما تبدیل می شوند. در نتیجه شما پیشنهاد همیشگی آنها خواهید بود.

بازاریابی پنهانی (Undercover marketing)
این نوع از بازاریابی روی بازاریابی محصول در حالی که مشتریان از استراتژی بازاریابی به کار رفته بی اطلاع هستند، تمرکز دارد.

بازاریابی اینترنتی (Internet marketing)
این سبک از بازاریابی با نام بازاریابی ابری نیز شناخته می شود. این اتفاق در بستر اینترنت روی می دهد. تمامی موارد مارکتینگ در اینترنت به اشتراک گذاشته می شود.

بازاریابی تراکنشی (Transactional Marketing)
فروش یکی از چالش برانگیزترین کارهای ممکن است. حتی برای بزرگ ترین فروشندگان جهان نیز فروش کار سختی است به ویژه اگر قرار باشد در حجم زیادی این فروش صورت گیرد. با این حال و با روی کار آمدن استراتژی های مارکتینگ دیگر فروش به سختی گذشته نیست. در بازاریابی تراکنشی خرده فروشان مشتریان را ترغیب می کنند تا از کوپن ها یا تخفیف های قرار گرفته استفاده کنند. با این کار شانس فروش بیشتر شده و مخاطب هدف ترغیب می شود که خرید انجام دهد.

بازاریابی پولی (Paid advertising)
این نوع از بازاریابی چندین رویکرد مختلف را دربر می گیرد. این سبک از مارکتینگ هر نوع از استراتژی بازاریابی که در ازای آن هزینه ای پرداخت می شود مثل تبلیغات کلیکی را شامل می شود.

بازاریابی متنوع (Diversity Marketing)
این برنامه با شخصی سازی و تلفیق انواع مختلف استراتژی های بازاریابی موجود سعی می کند مخاطبین مختلف را جذب نماید. در این نوع از بازاریابی جنبه های مختلفی مثل فرهنگ، اعتقادات، نگرش، دیدگاه و سایر نیازها خاص افراد در نظر گرفته می شود.

استراتژی های بازاریابی
استراتژی بازاریابی در واقع اقداماتی است که شرکت های مختلف برای همکاری با مشتریان خود از آن استفاده می کنند. از استراتژی های بازاریابی مختلف برای آگاه سازی مشتریان درباره ویژگی ها، مشخصات و مزایای محصولات استفاده می شود. به طور معمول استراتژی ها به شکلی انتخاب می شوند که بتوانند مشتریان را تشویق کرده که محصولات آنها را خریداری کرده یا از خدمات آنها استفاده کنند. استراتژی های بازاریابی که مورد استفاده قرار می دهید می توانند نوآورانه باشند یا اینکه پیش تر توسط دیگران مورد آزمایش قرار گرفته اند.
به طور کلی انواع مختلف استراتژی بازاریابی در دسترس افراد است. شما باید با توجه به نیازهای شغلی خود، مخاطبین هدفی که دارید و مشخصات محصولات خود باید یکی از این استراتژی ها را انتخاب نمایید. دو نوع اصلی استراتژی بازاریابی عبارتند از:
بازاریابی B2B
بازاریابی B2C

متداول ترین شکل بازاریابی نوع بازاریابی تجارت به مصرف کننده است. این استراتژی را می توان به سبک های مختلفی پیاده سازی کرد. استفاده از استراتژی های بازاریابی موثر به شما کمک می کند تا بتوانید از رقیبان خود سبقت بگیرید. شما باید بتوانید یک استراتژی خوب و مناسب را با توجه به نیازهای خود انتخاب نمایید. اما پیش از آن باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

مخاطبین هدف خود را شناسایی نمایید
تعیین مخاطبین هدف یک گام مهم و ضروری است که شما باید در مسیر شناسایی استراتژی بازاریابی خود بردارید. چرا که شما این امکان را خواهید داشت که با توجه به آمار و اطلاعات به دست آورده مناسب ترین برنامه بازاریابی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

مخاطبین خود را آزمایش کنید
برای آزمایش مخاطبین هدف خود یک فرآیند خرید فرضی را برای آنها فراهم آورید. زمانی که بتوانید رفتار خرید مخاطبین خودد را شناسایی نمایید، می توانید مناسب ترین استراتژی بازاریابی را انتخاب نمایید.

استراتژی بازاریابی خود را در نظر بگیرید
زمانی که شما مخاطبین هدف خود را به خوبی شناسایی و ارزیابی کردید، می توانید استراتژی خود را انتخاب نمایید.

این استراتژی را ارزیابی کنید
بعد از انتخاب طرح مورد نظر خود زمان آن می رسد که آن را ارزیابی کنید. شما باید آنها را به کار ببرید و نتایجی که به دست می آورید را مورد بررسی قرار دهید. در واقع شما باید با آزمایش کردن استراتژی های مختلف انتخاب شده، بهترین و مناسب ترین آنها را به صورت جدی مورد استفاده قرار دهید.

انواع طرح های بازاریابی
بسته به اینکه در چه شرکتی مشغول به کار هستید، ممکن است نیاز باشد از انواع مختلف طرح های بازاریابی استفاده کنید. برخی از این طرح ها عبارتند از:

برنامه های بازاریابی سه ماهه یا یکساله:
این برنامه ها استراتژی ها یا کمپین هایی را که شما در یک بازه زمانی مشخص دنبال می کنید را شامل می شوند.

برنامه های بازاریابی پولی:
این دسته از طرح های بازاریابی در واقع استراتژی های پولی شما مثل تبلیغات بومی، تبلیغات کلیکی یا تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی را دربر می گیرد.

برنامه بازاریابی در رسانه های اجتماعی:
این برنامه کانال ها، تکنیک ها و کمپین هایی که قصد دارید با استفاده از آنها برنامه های بازاریابی خود را پیش ببرید را شامل می شود.

برنامه بازاریابی محتوا:
در بازاریابی محتوا استراتژی ها، تکنیک ها و کمپین هایی که از آنها برای ارائه محتواهای خود و معرفی محصول یا خدمتی که ارائه می دهید، استفاده می کنید را می توانید مدیریت نمایید.

  انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 160

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

Iran , Tabriz

تمامی حقوق این سایت متعلق به app 8090 می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما